سفارش تبلیغ
صبا ویژن

شستشوی صنعتی کف سازمان ها و شرکت ها با دستگاه اسکرابر صنعتی

بحث نظافت، مبحثی مهم و اساسی در سازمان ها و ادارات بزرگ و کوچک می باشد. همچنین استفاده از روش های سنتی منسوخ و قدیمی، باعث طولانی شدن و طاقت فرسا شدن فرآیند نظافت در این مکان ها می شود. عوامل گوناگونی باعث آلوده شدن سطوح کف می شود که عمده ترین دلیل ایجاد آلودگی در این محیط ها، رفت و آمد بالای افراد در محیط به خصوص در ساعت های اولیه صبح است. از این رو در بازه زمانی ای که سازمان یا اداره تردد کمتری دارد، می بایست به طور منظم نظافت انجام بگیرد. نظافت محیط علاوه بر زیبایی آن باعث افزایش بهداشت و در نتیجه افزایش سلامت افرادی که در سازمان حضور دارند، می شود.

دستگاه های اسکرابر صنعی و انواع آن

اسکرابر دستی یکی از انواع اسکرابر است که در آن اپراتور دستگاه در پشت دستگاه حرکت می کند. کف شورهای دستی در انواع کابلی و باطری دار طراحی و ارائه می شوند. دستگاه کف شوی صنعتی دستی از بخش های گوناگونی تشکبل شده که عبارتند از: موتور ( موتور برس و موتور مکنده ) ، برس، مخازن آب تمیز و آب کثیف، تی و سیستم های برقی.

کاربرد اسکرابر صنعتی در شرکت ها و سازمان ها

اسکرابر سرنشین دار یا اسکرابر صنعتی با راننده دستگاهی است که کاربر می تواند بر روی آن سوار شده و کار نظافت یا شستشو را به راحتی انجام دهد. از جمله مکان هایی که از این اسکرابر استفاده می شود عبارتست از: سازمان ها و شرکت ها، کارخانه های بزرگ، فرودگاه ها، مجتمع های تجاری بزرگ، فروشگاه های زنجیره ای بزرگ و ... . اسکرابر سرنشین دار ( با راننده ) فقط به صورت باطری دار عرضه گشته و دارای حجم مخازن متفاوت آب تمیز و آب کثیف می باشد. زمین شوی با راننده از نظر جنس بدنه، حجم مخازن آب تمیز و آب کثیف، راندمان کاری، موتور و ... با هم تفاوت دارند.

لینک منبع مقاله:

https://bit.ly/2xWVlsV


» نظر